Veelgestelde vragen
Lees hieronder veelgestelde vragen. Het antwoord op je vraag niet gevonden? Contacteer ons!
Kan er via telefoon of mail besteld worden?
Neen, je kan enkel bestellen via de bestel-applicatie. Klik op de knop ‘bestel nu’ om je bestelling te starten.
Hoe weet ik als mijn bestelling goed is doorgekomen?
U ontvangt een mail ter bevestiging van uw bestelling.
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling klaar is of onderweg is?
Zodra de bestelling klaargemaakt wordt krijgt u een sms. Dit is niet het tijdstip dat het naar u toe vertrekt.
Wat als ik een sms ontvang?
Op dit moment wordt uw bestelling klaargemaakt. Het kan zeker en vast voorkomen dat er 20 minuten of meer tussen uw sms en levering zit. Maar wees gerust, uw bestelling wordt vers gebakken en vertrekt dan onmiddellijk. Maar er worden soms meerdere bonnen tegelijk gescand en als uw bon naar het einde van de reeks zit, zit er wat meer tijd tussen.
Wat als er iets fout liep bij de levering?
Neem in dit geval telefonisch contact met ons op via het nummer +32467 05 10 02 zodat we dit kunnen oplossen.
Wat betekent asap bestellen?
ASAP bestellen betekent niet “onmiddellijk”, wel “zo snel mogelijk”. Tijdens piekmomenten kan je beter een tijdstip selecteren.
Wat als ik geen tijdslot kan selecteren?
Dit wil zeggen dat deze tijdstippen al volledig vol zitten en zo kan u ook een beeld krijgen van hoe druk het wel bij ons is. Opgelet! Asap bestellen is hierbij niet de juiste oplossing want dan kan u wel heel lang moeten wachten op uw bestelling.
In welk vet worden de frieten gebakken?
Wij gebruiken plantaardig vet.
Zijn er vegetarische snacks beschikbaar?
Ja, er zijn heel wat vegetarische en vegan snacks beschikbaar. Bekijk zeker het menu!